BBS Wirtschaft 1 Ludwigshafen
O organizaciji
Stolp BBSW1 Ludwigshafen kot noben drug del stavbe simbolizira razgibano zgodovino te šole, ki je stara več kot sto let.
Smo šola za poklicno izobraževanje in usposabljanje s 1 600 študenti in 85 zaposlenimi. Ponujamo začetno poklicno izobraževanje in usposabljanje, nadaljno izobraževaje ter maturitetne izpite.
Po drugi strani pa je evropski profil BBS Wirtschaft I v Ludwigshafnu raznolik.
Ponujamo dodatne evropske kvalifikacije, kot sta EBBD (Certificate of Excellence in European Business Behavior and Democracy) in “European Clerk” (Europakaufmann). Na ta način krepimo strokovne kompetence za evropski trg dela in spodbujamo mednarodno poklicno mobilnost, med drugim zato, ker vsi študenti in pripravniki, ki pridobijo te dodatne kvalifikacije, opravijo najmanj 4 tedne prakse v tujini.
Za nas so še posebej pomembna jezikovna spričevala ter poklicno in aplikativno poučevanje tujih jezikov. Študenti in pripravniki so deležni posebne podpore pri pripravi jezikovnih potrdil, npr. s pripravljalnimi tečaji.
Evropsko perspektivo upoštevamo tudi v medijski vzgoji, kar se med drugim odraža v našem certificiranju kot izpitni center ICDL in številnih ICDL izpitih, ki smo jih uspešno opravili v zadnjih letih. Sodelavci uspešno uporabljajo eTwinning za virtualne mednarodne projekte, kar med drugim dokazujeta tudi naš znak kakovosti in nagrade šole eTwinning.
Smo šola ambasadorjev Evropskega parlamenta, kjer naši začetni in višji ambasadorji organizirajo in sodelujejo v različnih dejavnostih (evropski projektni dnevi, diskusijske skupine, izleti v Bruselj).
Zelo pomembno je tudi srečanje z drugimi mladimi Evropejci. Na primer, vsako leto organiziramo ‘globalne dneve’ ali sodelujemo na globalnih dneh partnerskih šol, kjer učenci delajo v mednarodnih skupinah na projektih, povezanih z Evropsko unijo. Dolgoletni programi izmenjave študentov z Lorientom in Čenstohovo ponujajo dodatne možnosti za neposreden stik in pridobivanje medkulturnih veščin.
Poleg študentov in pripravnikov je pedagoško osebje vključeno tudi na evropski ravni, ne le pri organizaciji pripravništev in izmenjav študentov v tujini, temveč tudi s sodelovanjem v projektih Erasmus+ in izkoriščanjem priložnosti za mednarodno usposabljanje učiteljev in izobraževalne obiske na delovnem mestu ali poučevanjem na partnerskih šolah.
Naša šola je tudi aktivna članica evropskih mrež (EBBD in EfVET (European Forum of Technical and Vocational Education and Training)).
Zakaj sodelujemo v projektu
Sodelovali smo že pri prejšnjem uspešnem projektu Selfie WBL, ki je bil predhodnik tega nadaljnjega projekta. Menimo, da je Selfie odlično orodje za ocenjevanje kako napredne so šole na področju digitalnih tehnologij in da je to zelo pomembno. Ta projekt naj bi pomagal vsem, ki uporabljajo orodje SELFIE, da svoje rezultate pretvorijo v digitalni akcijski načrt.
Naša vloga v projektu
Da bi bili prepričani, da lahko ta nadaljnji projekt pomaga vsaki šoli v Evropi, moramo imeti različne poglede iz različnih držav in različnih šolskih sistemov. V nasprotnem primeru bi bil ta projekt preveč enodimenzionalen na določenem sistemu. Zastopali bomo Nemčijo in si ogledali nemške rezultate prvega projekta Selfie WBL ter iz šolskega sistema vnesli svojo perspektivo.
Naša ekipa
Wolfgang Stutzmann
Preden je prevzel funkcijo ravnatelja BBS Wirtschaft I, v Ludwigshafnu, je bil podravnatelj BBS Andreas-Albert-Schule, v Frankenthalu. Poleg desetih let ravnateljstva prinaša tudi praktične izkušnje v IT industriji in več kot 20 let izkušenj v evropskih projektih v okviru poklicnega izobraževanja.
Frank Schwaller
Frank Schwaller je učitelj ekonomije z IT izobrazbo in tudi eden od vodij oddelkov poklicne šole. Njegov zadnji projekt je bil o digitalizaciji poklicnega usposabljanja v sodelovanju z globalnim kemijskim podjetjem in drugimi poklicnimi šolami v Ludwigshafnu. Med drugim je odgovoren za industrijske uradnike, evropske uradnike in IT uradnike.
Marco Martini
Marco Martini je IT učitelj na BBS Wirtschaft 1 Ludwigshafen. Poleg poučevanja, je njegova glavna skrb spodbujanje digitalizacije šole, pri čemer tudi vključuje in podpira pedagoško osebje.